rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 731   |   Dodanych dzisiaj: 1 206

Rowerek dla 5 latka

Rowerek dla 5 latka
Rowerek Rock Kids 16 mało używany /2 miesiące / sprzedam ...

Tanie mieszkanie GŁO ...

CENA:
1500


Zobacz

Staroniwska, nowe 3 ...

CENA:
629000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 507 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Poszukuję osoby na stanowisko diagnosta samochodowy w oskp na pełen etat w miejscowości Jeżowe. Wymagania: uprawnienia oskp.

Dodane : 2025-06-21 12:18 + czytaj więcej

cena: 5500 zł
Firma Conforti zatrudni na stanowisko tapicer meblowy Zakres obowiązków: mocowanie i obijanie pokrowców tapicerskich na konstrukcjach meblowych Nasze wymagania doświadczenie w pracy na stanowisku Tapicer umiejętność szybkiego uczenia się chęć do pracy i zdobywania nowej wiedzy, dokładność i jakościowe podejście do pracy zaangażowanie w pracę i wykonywane obowiązki. Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę atrakcyjny system wynagrodzeń Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na: [użyj formularza kontaktowego] lub kontakt telefoniczny 17 7711 843

Dodane : 2025-06-30 12:38 + czytaj więcej

Makarony Polskie SA to jeden z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się producentów makaronu w Polsce z bogatymi tradycjami i długoletnim doświadczeniem. Siedziba Spółki znajduje się w Rzeszowie. Firma posiada zakłady produkcyjne w Rzeszowie, Częstochowie i Korpelach. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Operatora Urządzeń do Pakowania Makaronu w Rzeszowie. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Przygotowywanie formatów na automatach pakujących zgodnie z planem produkcji - Podejmowanie towaru do pakowania - Weryfikowanie prawidłowości masy opakowań jednostkowych - Obsługa urządzeń do znakowania (drukarek termo transferowych i etykieciarek) - Kontrola oznaczeń, poprawności kształtu i szczelności opakowań jednostkowych - Kontrola urządzeń pomiarowych (wagi wielogłowicowe, detektory metalu, wagi kontrolne przelotowe) - Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy - Racjonalne gospodarowanie materiałami - Raportowanie wykonanej pracy zmianowej - Transport palet z wyrobem do stanowiska owijania WYMAGANIA: - Wykształcenie: min. średnie techniczne - Doświadczenie w pracy na liniach produkcyjnych, obsługa urządzeń półautomatycznych i automatycznych sterowanych z panelu operatorskiego - Umiejętność obsługi maszyn pakujących, umiejętności manualne przy zmianie formatów oraz ustawianiu zgodnie ze standardem, umiejętności techniczne, chęci do nauki - Aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych - Mile widziane: obsługa wózków widłowych - uprawnienia UDT, znajomość system

Dodane : dziś, 08:05 + czytaj więcej

Zatrudnię panią do pomocy w agroturystyce. Możliwe zamieszkanie gratis w miejscu pracy, wyżywienie również. Wymagane prawo jazdy kat.B

Dodane : 2025-06-08 22:01 + czytaj więcej

Czego oczekujemy? Znajomości podstawowej obsługi maszyn CNC Umiejętności posługiwania się programami CAD, np. AutoCAD. Brak przeciwwskazań do pracy w uciążliwych warunkach (hałas, zabrudzenia) Dokładności i zaangażowania w wykonywane obowiązki. Gotowości do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 15 Co oferujemy? Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Widełki wynagrodzenia: 5000 - 6500zł Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i wyników pracy. Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Ubezpieczenie grupowe, wolne wszystkie weekendy, bony świąteczne Miejsce pracy: TYCZYN Fabryka Wentylatorów TYWENT

Dodane : 2025-07-02 14:36 + czytaj więcej

Alterga S.A., firma z wieloletnim doświadczeniem w branży elektroenergetycznej, poszukuje osoby do pracy w laboratorium olejowym w Widełce. Jeśli szukasz konkretnej pracy i dobrze odnajdujesz się w uporządkowanym środowisku technicznym – zapraszamy do naszego zespołu. Zakres obowiązków: - obsługa aparatury do próżniowej obróbki oleju elektroizolacyjnego, - rozlewanie i pakowanie gotowego produktu, - prowadzenie dokumentacji pomiarowej oraz ewidencji zużycia oleju, - przygotowywanie próbek do badań fizykochemicznych i chromatograficznych, - utrzymywanie porządku i przestrzeganie procedur w miejscu pracy. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie – chemiczne lub techniczne, - umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), - odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i gotowość do pracy w zespole, - dyspozycyjność, - umiejętność działania pod presją czasu. Co oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - wprowadzenie w obowiązki i wsparcie doświadczonego zespołu, - pracę w uporządkowanym środowisku technicznym, - prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i inne benefity, - wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności. Szukasz konkretnej pracy w laboratorium technicznym, w której nie ma nudy? Działasz sprawnie, jesteś dokładny i dobrze radzisz sobie z urządzeniami? Aplikuj i zostań częścią zespołu Alterga S.A.!

Dodane : 2025-06-04 13:35 + czytaj więcej

Dynamicznie rozwijająca się firma Garda sp. z o.o. sp.k. poszukuje kandydatów na stanowisko: Mechanik - Specjalista ds. serwisu. Miejsce pracy: Rzeszów - Zgłobień Główny zakres obowiązków na tym stanowisku: - wykonywanie usług przeglądów i napraw samochodów firmowych, kosiarek, odśnieżarek, urządzeń do utrzymania czystości. - dbanie o profesjonalny wizerunek firmy wśród klientów, kontrahentów i pracowników. Oczekiwania: - wykształcenie zawodowe/średnie mechanik/mechanik samochodowy - komunikatywność, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, - umiejętność rozwiązywania problemów, - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, - prawo jazdy kat. B - wynagrodzenie - do negocjacji Dane kontaktowe CV proszę przesyłać na emaila [użyj formularza kontaktowego] 17 863 18 08 693 561 043

Dodane : 2025-07-01 08:41 + czytaj więcej

Zatrudnimy księgową(kandydatkę na księgową) do prowadzenia ryczałtów,ksiąg podatkowych,płac na programie optima,rachmistrz nexo pro i programie płatnik Praca dla osoby ze znajomością samodzielnej pracy na wyżej wymienionych programach tylko z wykształceniem ekonomicznym Praca w Rzeszowie kontakt mailowy lub telefoniczny o zatrudnianiu zadecyduje pokazanie co osoba potrafi zrobić na programie optima zatrudnienie na umowę o pracę Nie przeprowadzamy rozmów kwalifikacyjnych-sprawdzamy praktyczną znajomość programu optima informacje i umówienie się na konkretny termin 664-666-000

Dodane : 2025-06-17 15:47 + czytaj więcej

Alterga S.A., firma z wieloletnim doświadczeniem w branży elektroenergetycznej, poszukuje osoby do pracy w laboratorium olejowym w Widełce. Jeśli szukasz konkretnej pracy i dobrze odnajdujesz się w uporządkowanym środowisku technicznym, to zapraszamy do naszego zespołu. Zakres obowiązków: - obsługa aparatury do próżniowej obróbki oleju elektroizolacyjnego, - rozlewanie i pakowanie gotowego produktu, - prowadzenie dokumentacji pomiarowej oraz ewidencji zużycia oleju, - przygotowywanie próbek do badań fizykochemicznych i chromatograficznych, - utrzymywanie porządku i przestrzeganie procedur w miejscu pracy. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie – chemiczne lub techniczne, - umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), - odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i gotowość do pracy w zespole, - dyspozycyjność, - umiejętność działania pod presją czasu. Co oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - wprowadzenie w obowiązki i wsparcie doświadczonego zespołu, - pracę w uporządkowanym środowisku technicznym, - prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i inne benefity, - wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności. Szukasz konkretnej pracy w laboratorium technicznym, w której nie ma nudy? Działasz sprawnie, jesteś dokładny i dobrze radzisz sobie z urządzeniami? Aplikuj na adres: [użyj formularza kontaktowego] Zostań częścią zespołu Alterga S.A.!

Dodane : 2025-06-25 15:41 + czytaj więcej

Szukam osoby do pracy w barze typu kebab w Sędziowie Małopolskim. Do podstawowych obowiązków będzie należało wykonywanie zamówień, dań z menu. Szukam osoby na stałe nie interesuje mnie praca na wakacje. Mile widziane doświadczenie. Możliwość przyuczenia. CV proszę wysyłać na adres [użyj formularza kontaktowego] Tel. 509367091. Jak nie odbieram proszę o SMS.

Dodane : 2025-06-18 07:15 + czytaj więcej

cena: 5550 zł
Auchan Polska Sp. z o.o. w Krasnym zatrudni Dostawcę. Twoje zarobki: 5550-5850​ zł brutto* * wynagrodzenie zasadnicze, stawka premii, ekwiwalenty Nasz obszar eCommerce, to dwa żywioły. Pierwszy zajmuje się kompletowaniem zamówień online oraz ich dostarczaniem. Drugi, to osoby zarządzające tym procesem. Dbamy o to, żeby zakupy.auchan.pl były jak najsprawniejsze i dostosowane do potrzeb klienta. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań- zapraszamy Cię do naszego międzypokoleniowego zespołu! U nas poznasz ludzi, którzy dzielą się swoim doświadczeniem oraz wsparciem i chętnie przyjmą Cię pod swoje skrzydła! Wiele się od Nas nauczysz - mamy szeroki pakiet szkoleń i plan wdrożenia od pierwszego dnia pracy. Celem stanowiska jest zapewnienie terminowości i jakości dostaw do klientów Twoje zadania: Bieżąca obsługa klienta; Dostarczanie zamówień internetowych bezpośrednio pod drzwi klientów; Obsługa terminala płatniczego; Pomoc przy przygotowywaniu zamówień internetowych. Twoje doświadczenie i umiejętności: Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B przez okres min. 2 lat; Jesteś osobą, która ukończyła 21 rok życia; Posiadasz dobrą znajomość topografii miasta i okolic; Komunikatywność i otwartość; Jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym. Mile widziane: Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności Twój pakiet korzyści: Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,

Dodane : 2025-06-03 14:21 + czytaj więcej

Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. administracji. Miejsce: Rzeszów, ul. Targowa 3 Renomowana instytucja szkoleniowa, działająca na terenie całego kraju, poszukuje specjalisty ds. administracji. Szukasz pracy w dynamicznym i wspierającym zespole? Chcesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie? Czekamy właśnie na Ciebie! Zakres obowiązków: - Przygotowanie dokumentacji administracyjnej - Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i wniosków o dofinansowanie. - Rozliczanie otrzymanych dofinansowań. - Przygotowanie dokumentów bieżących firmy - Ustalenia spotkań - Pomoc przy prowadzeniu marketingu firmy - Pozyskiwanie klientów dla firmy drogą telefoniczną i mailową Oferujemy: - Umowę o pracę po okresie próbnym (3 miesiące). - Wynagrodzenie podstawowe 3 508 zł netto - Pracę na pełen etat w centrum Rzeszowa. - Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. - Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu. - Przyjazną atmosferę pracy, ukierunkowaną na wspólne osiąganie wyników. - System benefitów Kogo szukamy? - Osób z doświadczeniem pracy w administracji - Samodzielnych, dokładnych i zorganizowanych. - Osób ambitnych szukających pracy na stałe. Jak aplikować? Prześlij swoje CV ( koniecznie ze zdjęciem ) i krótkie uzasadnienie, dlaczego to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem. Nie przegap szansy na rozwój i stabilną pracę w prestiżowej instytucji szkoleniowej!

Dodane : 2025-06-09 15:24 + czytaj więcej

Firma GastroInvest Group, lider wśród instytucji szkoleniowych dla sektora HoReCa, poszukuje osoby na stanowisko Pracownik Biurowy - Administracyjny. Oferujemy: -umowę zlecenie na okres próbny (3 miesiące), z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę po zakończeniu okresu próbnego -wynagrodzenie: 3 600.00 zł netto -pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 -profesjonalny proces wprowadzenia pracownika do firmy -nowoczesne stanowisko pracy -pracę w centrum Rzeszowa ul. Targowa -przerwy na śniadanie i obiad oraz dostęp do kawy, herbaty i przekąsek Zakres obowiązków: -przygotowywanie bieżącej dokumentacji firmy -obsługa dokumentacji związanej z dofinansowaniem i rozliczaniem wniosków -wysyłka dokumentów do pracowników terenowych -kontakt z klientem biznesowym (mailowy i telefoniczny) Oczekujemy: -minimum rocznego doświadczenia w pracy administracyjnej lub biurowej (warunek konieczny) -wieku powyżej 25 lat -zaangażowania i umiejętności pracy pod presją -chęci rozwoju osobistego Jak aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem (warunek konieczny). Dołącz do nas i rozwijaj się w dynamicznej firmie!

Dodane : 2025-06-25 15:43 + czytaj więcej

Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko pracownika działu obsługi klienta. Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie: - sprzedaż usług firmy - podtrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami firmy - obsługa bazy danych w CRM - prace administracyjne - ścisła współpraca z działem dofinansowań - uczestnictwo w wydarzeniach branżowych OFERUJEMY: - wynagrodzenie 3600 - umowę zlecenia na okres próbny ( trzy miesiące ) - umowę o pracę po okresie próbnym - szkolenia wdrażające- 2 tygodnie - certyfikat nabytych umiejętności - podparty Certyfikatem MUSES 2.0 - program socjalny dla pracowników - godziny pracy między 8 a 16 - laptop, telefon, biurko NASZE OCZEKIWANIA WOBEC CIEBIE: - bardzo wysoka kultura osobista - bardzo duża motywacja do pracy - umiejętność wychodzenia do przełożonego z pomysłami - mile widziane doświadczenie w branży HoReCa - chęć podjęcia pracy na minimum rok Poszukujemy osób pełnych pasji, chcących realnie mieć wpływ na rozwój firmy. Jeśli szukasz wyzwań, lubisz mieć wszystko poukładane i PRZEDE WSZYSTKIM jesteś ,,walczakiem`` w pracy to jesteśmy idealnym miejscem dla Twojego rozwoju. Swoje CV wraz ze zdjęciem ( warunek konieczny ) oraz zgodą na przetwarzanie danych dla firmy GastroInvest Group, prosimy wysyłać na adres mail wskazany w ogłoszeniu. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Dodane : 2025-06-25 15:43 + czytaj więcej

Jako specjalista ds. dotacji w EnMS Polska będziesz odpowiedzialny za obsługę Klientów w zakresie uzyskania dofinansowania oraz rozwijanie współpracy z partnerami i wykonawcami. Do naszego zespołu poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i posiadającej doświadczenie w składaniu wniosków o dofinansowania w ramach programów takich jak Czyste Powietrze, Mój Prąd, Moje Ciepło i inne. Twój zakres obowiązków: -przygotowywanie i składanie wniosków o dotacje dla Klientów indywidualnych (np. Czyste Powietrze, Mój Prąd, Zwrot za piec) -aktywne przyjmowanie Klientów również w gminach oraz sporządzanie protokołu z wizytacji końcowej -weryfikowanie kompletności umów o dofinansowanie z programu, -analizowanie regulaminów dofinansowań, -tworzenie niezbędnych załączników do wniosków, -bieżące śledzenie dostępnych dotacji, naborów i aktualności związanych z programami, -telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów w zakresie uzyskania dofinansowania -Monitorowanie statusu wniosków i informowanie Klientów o postępie -Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z dokumentacją i wnioskami -Przygotowywanie i wysyłanie niezbędnej dokumentacji w ramach projektu -Odpowiadanie na telefony przychodzące i udzielanie informacji Klientom i innym -Pozyskiwanie wykonawców, Partnerów oraz podmiotów wspierających realizację programów dotacyjnych -Budowanie trwałych relacji z Klientami, Partnerami, gminami i innymi instytucjami -Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta poprzez profesjonaln

Dodane : 2025-07-02 11:36 + czytaj więcej

Strona 29 z 34
zamknij
Zamknij
Strona www.rzeszowiak wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Korzystajac ze strony wyrazasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas używania naszego serwisu. Dowiedz sie więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy. OK